lunes, 7 de julio de 2008

Lough Allua (Inchigeelagh Village, Cork)

Aqui estamos de novooooo!!! Con novas aventuras pesqueiras dende a ínsula irlandesa.

Ben, tras un par de pescatas nos ríos Blackwater (rosco) e Bride (6 e 22 troitas en dúas xornadas) dos cales xa vos falarei no futuro, vouvos falar deste fin de semana, que fun de pesca ó Lough Allua (lago Allua), a 5km. aproximadamente da vila de Inchigeelagh, Cork. E qué fun pescar alí? Troita non, fun pescar lucios (pike en inglés)!!

E diredes que estou tolo... e por qué non? Hai que probar de todo na vida!

Ala fumos meu colega Marcin, Ania (a moza) e máis eu. Arrendamos unha barca a motor e alá nos fomos ó medio do lago. Os detalles de arrendamento podedes atopalos nesta web (a que o fulano parécese a Olaf Marshall?)

Total, que tras un rato pescando, o motor escarallase. Non arrancaba. Voltamos a remo ó porto para chamar ó dono (un alemán). O problema: a billa da gasolina pechada. Somos uns desastres.

Voltamos de pesca ó medio do lago. En silencio. Lanza que te lanza. Nun descanso, comemos chourizos galegos, e salchichas, pepinillos e pan polacos. Menuda mistura!!!

Logo, continuamos a pesca. E nunha destas, conseguín atrapar o meu primeiro lucio (e o único que collemos en todo o día). Aquí están as fotos. Corenta e pico cm de lucio. Non está mal, pero hainos moito máis grandes. A verdade é que o día tampouco era o millor.

Aquí o menda posando co lucio. Ó pobre tiveno que apretar que esvaraba moitisimo. Así apareceu na foto. A verdade é que tiña uns dentes de medo.

Total, que o lucio (irlandes) collino eu (español), cun señuelo prateado (polaco) nunca barca (alemana). Menuda combinación! Continuamos pescando pero pouca cosa puidemos facer. Chovía a ratos, e facía frío. O mellor, voltar a casa tras disfrutar o primeiro lucio da miña vida. Non estivo nada mal!!!

Saúdos a todos!

No hay comentarios: